Wij zijn dynamische hectiek
de baas

De dynamische wereld van Schiphol en de hoge eisen die er worden gesteld, heeft er toe geleid dat wij expert zijn geworden op het gebied van facility en capacity dienstverlening op maat. De hectische wereld van Schiphol die continu aan verandering onderhevig is biedt een uitdagende werkomgeving voor onze dienstverlening die wij inmiddels breed inzetten. Door vooruit te kijken, risico’s te elimineren, de rust te bewaren en kwaliteit te leveren transformeren wij dynamische hectiek in het leveren van betrouwbare kwaliteit.

Waar kunnen wij u mee helpen?
Ontdek de vele mogelijkheden en maak kennis met ons.

Inhouse facility management

Inhouse Facility Management richt zich op prettige en efficiënte wijze op het managen van de interne facilitaire dienst van onze opdrachtgever. Gezamenlijk kijken we hoe dit op de beste manier vormgegeven kan worden in tijd en in inrichting, zodat diensten als AV-service of werkplekinrichtingen altijd gewaarborgd blijven. Na de implementatieperiode zullen we volgens een afgesproken traject de dienstverlening verder optimaliseren en innoveren. Uniek in Inhouse Facility Management is de integratie van onze concepten op het gebied van gebouwenlogistiek met het bestaande Inhouse Facility Management of op basis van outplacement.

Integrale capaciteitsprojecten

STR heeft veel ervaring met het inrichten en uitvoeren van projecten met een grote integrale complexiteit met de focus op hospitality dienstverlening. Hierin zijn vaak drie essentiële elementen te onderscheiden: complexe planningen (24/7), grote aantallen dienstverlenende medewerkers en snel veranderende omstandigheden. STR is sterk in het inrichten van deze projecten, maar ook in de uitvoering hiervan. Indien er sprake is van overname van personeel, steken we deze trajecten zorgvuldig in, zodat medewerkers zich te allen tijde gewaardeerd en van toegevoegde waarde voelen. Een cockpit van relevante KPI’s en het integrale GLogic systeem is de kern van deze logistieke facilitaire dienstverlening. GSA werkt al 38 jaar op Schiphol en heeft kennis van logistieke-, operationele-, technische- en luchthavenprocessen en kan hierdoor snel en adequaat inspelen op de integrale capaciteitsflow en bijbehorende vraagstukken. STR investeert in innovaties om voorop te blijven lopen en de ambitie van haar opdrachtgever te kunnen blijven ondersteunen en realiseren.

Service Unit

Ter ondersteuning van het luchthavenpersoneel behartigen wij de Service Unit in het Schiphol hoofdgebouw. Door onze expertise op facilitair en logistiek gebied kan de klant zich in een prettig werkklimaat richten op de kernactiviteiten. Wij ontzorgen in de breedste zin van het woord door het leveren van chauffeurs, handymen, huismeesters en het bieden van facilitaire en technische ondersteuning in het gehele pand.

Ook benieuwd naar wat we allemaal voor u kunnen doen?
Neem dan contact met ons op.